Hoe kan Mobalize helpen in tijden van corona?

Image
Buffers tussen afspraken

Om tussen afspraken schoon te kunnen maken kun je via Mobalize eenvoudig 15 minuten in je agenda blokkeren. Andere opties zijn standaard een buffer bij je diensten opnemen of de duur van je diensten verlengen.

Bevestiging naar klant met je richtlijnen

Per dienst kun je in Mobalize een tekst opgeven die in de e-mail bevestiging wordt gestuurd naar je klanten. Stuur bijvoorbeeld de richtlijnen die je zelf hanteert of een verwijzing naar de richtlijnen van het RIVM. Zo weet je klant waar hij aan toe is.

Vraag om bevestiging van geen klachten

Je kunt eenvoudig extra vragen toevoegen die je klant moet invullen bij het maken van een afspraak. Je kunt bijvoorbeeld vragen nogmaals te bevestigen dat de klant geen klachten heeft.

Afspraken via Skype

Mobalize kan ook gebruikt worden voor het boeken van afspraken via Skype. Via de instellingen kun je aangeven Skype te willen gebruiken. Zo kun je veilig afspreken met je klanten.

Lees ook onze blogpost over corona
Google My Business

Werken op afspraak

Voor je eigen veiligheid en die van je klanten is het verstandig te werken op afspraak. Als je een maximum aantal klanten in je winkel hanteert, kun je bijvoorbeeld door alleen op afspraak te werken een rij voor je winkel voorkomen.

Je klanten lopen hierdoor minder risico en zijn uiteindelijk meer tevreden. Een maximum aantal klanten in je winkel, kun je met Mobalize eenvoudig instellen door fictieve medewerkers te gebruiken. Stel 2 medewerkers in en er kunnen maar 2 klanten tegelijk in je winkel. Bij het maken van een afspraak ziet je klant hier niets van.

Via de e-mail bevestiging kun je tot slot je klanten op de hoogte stellen van de regels in je winkel.

Probeer nu en krijg 1 maand gratis

Probeer nu gratis
Top foto door Kelly Sikkema on Unsplash